اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۹۸۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ناظم الشریعه: حق ما حضور در فینال بود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پیش از شروع مسابقات می دانستیم که حق ماست در فینال حضور داشته باشیم و حالا به این مهم دست پیدا کرده ایم.

کاپ: تیم ملی فوتسال ایران با برتری قاطع ۱۳-۱ ویتنام را شکست داد و به فینال این رقابت ها راه یافت و حریف ازبکستان میزبان شد. محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم فوتسال ایران در این باره با سایت ای اف سی مصاحبه کرد که در ادامه می خوانید:

وی در ابتدا اذعان داشت: ما از عملکرد بچه ها و تیم بسیار راضی هستیم چرا که در تمام مسابقات آن چه را که می خواستیم اتفاق افتاده است. در تیم ما، هم بازیکنان باتجربه حضور دارند و هم بازیکنان جوان و جویای نام و این خیلی مهم است تا ما این دو گروه را در کنار هم طوری قرار دهیم که منجر به پیشرفت تیم شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه خاطرنشان کرد: ما آماده سازی خوب و کاملی برای این مسابقات در اروپا و برزیل داشتیم. ما بازی های دوستانه بسیار خوبی را برگزار کردیم و اعتماد به نفس ایده آلی بین بچه ها به وجود آمد و حالا به توانایی هایمان اعتماد داریم.

ناظم الشریعه همچنین گفت: در دور مقدماتی با امتیاز کامل و با پیروزی های مقتدرانه در برابر اردن، عراق و چین به مرحله بعد رسیدیم و سپس با ۷ گل قرقیزستان را شکست دادیم. پیش از شروع مسابقات می دانستیم که حق ماست در فینال حضور داشته باشیم و حالا به این مهم دست پیدا کرده ایم. اما مهمترین نکته این است که ما باور پیروزی را در هر مسابقه به بچه ها تزریق کرده ایم و ما آماده هر پیکاری هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج